loading...
برترین سرویس تفریحی
علی اشرفی بازدید : 68 پنجشنبه 1391/10/21 نظرات (0)

فقط به جای (...) میتونید نام عزیزان خود را وارد کنید,بدرود... برادر عزیزم (...)! در این دو سالی که از تو دورم انگار سالهاست تو را ندیده ام و از همه خوبی ها دور شده ام. 7 خرداد بهانه ای شد تا بگویم چقدر دوستت دارم . . هستی ام (...) جان! آرام ترین تپش قلبم راتقدیمت می کنم تا بدانی که آرام بخش همه وجود من و پسرم تویی. 7 خرداد سالروزتولدت گلباران . . برادر گرامی آقای (...)! روز تولد تو تولد آفتاب است. خورشید می درخشد و همچون تو با ما مهربان است. 7 خرداد سالروز تولدت را شادباش می گوییم . . مامان (...) مهربانمان! با وجود تو همیشه شادی میهمان کلبه مان است. دوستت داریم و به یمن تولدت ستارگان آسمان را به تو هدیه می دهیم . . (...) جان! کدامین شاخه گل زیبا را تقدیمت کنم که سراسر وجود نازنینت عطر تمام گل هاست. 7 خرداد سالروز تولدت مبارک

. . . همسر عزیزم (...)! معنای عشق و محبت با حضور تو برایم کامل شده است. صادقانه بگویم که در کنار تو خوشبختم و 7 خرداد سالروز تولدت را به جشن می نشینیم . . . همسرم (...)! پروردگار را شاکرم که گل خوشبویی چون تو را نصیبم کرد تا هیچ گاه در زندگی احساس تنهایی نکنم. «تولدت مبارک» . . . (...) عزیز! طلوع سبز و عاشقانه ات را در 7 خرداد تبریک می گوییم . . . (...) خوبم! بودنت تضمین کننده زندگی من است. در 26 آذر روز طلوع زیبای زندگی من است. در 7 خرداد روز طلوع زیبای زندگی ات، قلب پر از عشقم را تقدیمت می کنم . . . همسفر زندگیم (...) جان! گلدانی از گل های باغ عشق را با هزاران سپاس به جبران خوبیهایت تقدیمت کرده و 7 خرداد سالروز میلادت را شادباش می گویم . . . عزیز دلم (...)! از اینکه همسر زندگی من هستیخیلی خوشحالم. 7 خردادسالروز تولدت را تبریک میگویم . . . داداش گلم (...)! با تولدت، تولدی دوباره به من دادی. بیست و شش آذر، سالروز شکفته شدن گل وجودت مبارک باد . . . بابای خوبم (...)! سالروز میلادت با زیباترین رنگ ها در ذهنمان حک شده و هیچگاه از یادمان نخواهد رفت. دوستت داریم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدمت تمام دوستان بازدید کننده سلام.ما تصمیم گرفته ایم کهاز سال 92 فعالیت ها را بیشتر کنیم و هر روز مطالب جالب را در سایت گذاشته تا شما دوستان از این مطالب لذت ببرید.تنها کمک های شما نظرات و پیشنهاداتتان است که ما را در پیشرفت هرچه بهتر این وبلاگ یاری میرساند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 346
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 487
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 724
  • بازدید ماه : 724
  • بازدید سال : 23,555
  • بازدید کلی : 264,177
  • کدهای اختصاصی