loading...
برترین سرویس تفریحی
علی اشرفی بازدید : 71 چهارشنبه 1391/10/20 نظرات (0)

دیدم یه شماره غریب اس ام اس داده " سلام آقا خوشگلـــه ، با من دوست میشی ؟ " با خودم گفتم حتما باز جی افه داره با یه شماره غریب امتحانم می کنه بی خیال هم که نمیشه زدم " نه .. لطفا مزاحم نشید ، من دوست دخدر دارم .. رابطمم باهاش خیلی خوبه " زد : " جدا ؟؟ چه پسر با معرفتی ! کاشکی با من دوست میشد این آقا پسر ، اسمش چیه حالا؟ " زدم مریم و گفتم دیگه هم اس ام اس ندید لدفن زد : " حالا خیلی هم جـَو فردین بازی و معرفت نگیرتت بابا ! پدرتــم ، این شماره ی همکارمه ، خواستم بگم من گوشیم خاموش شده , خواستی بیای دنبال ماشین به این زنگ بزن من کافه ی بغل ادارم ، راجع به مریم خانومم اومدم خونه مفصل به خدمتت می رسم ! تو پاساژ افتادم دنبال یه دختره.هی محل نمیداد.... گفتم:یه نگاه بنداز شاید پسندیدی حالا سیندرلا! بعد کلی اصرار برگشت گفت: بابا من دوست دوست دخترتم.!!! همون اول که پیشنهاد دادی شناختمت.!! بعد گفت: هیچ علاقه ای ندارم رابطتون بهم بخوره بروبهش چیزی نمیگم یه لحظه جاخوردم.....! گفتم جدی تو دوستشی؟؟ یه پوسخندی زد و گفت: پس دوست دختر داری و افتادی دنبال یکی دیگه؟؟!برو بچه جون بروووو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدمت تمام دوستان بازدید کننده سلام.ما تصمیم گرفته ایم کهاز سال 92 فعالیت ها را بیشتر کنیم و هر روز مطالب جالب را در سایت گذاشته تا شما دوستان از این مطالب لذت ببرید.تنها کمک های شما نظرات و پیشنهاداتتان است که ما را در پیشرفت هرچه بهتر این وبلاگ یاری میرساند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 346
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 500
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 737
  • بازدید ماه : 737
  • بازدید سال : 23,568
  • بازدید کلی : 264,190
  • کدهای اختصاصی