loading...
برترین سرویس تفریحی
علی اشرفی بازدید : 150 یکشنبه 1391/10/17 نظرات (0)

به ادامه مطلب بروید.

نمیگم دوستت دارم نمیگم عاشقتم میگم دیونتم كه اگه یه روز ناراحتت كردم بگی بیخیال دیونست . . . ولنتاین مبارک . . . ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش كسی نیست ولنتاین مبارک عزیزم . . . بهترین لحظه، لحظه ایست كه فكر كنی فراموشت كردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بیاد كه توش نوشته میمیرم برات ! ولنتاینت مبارک ! . . . یادته بهت گفتم كه خشت دیوار دلتم، تو هم منو شكستی ولی اشكالی نداره، حالا خاك زیر پاتم ! روز ولنتاین مبارک عشقم . . . با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . . روز ولنتاین تبریک. . . عمری با غم عشقت نشستم به تو پیوستم واز خود گسستم ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود تو را دیدم. پرستیدم . شکستم عشقم ولنتاینت مبارک . . . زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست ولنتاین تبریک . . . عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به یادش باشی روز ولنتاینت مبارک . . . بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم ولنتاینت مبارک . . . تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر منشوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشیدو شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند ولنتاین مبارک ! . . . ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !!! ولنتاینت مبارک . . . دوست داشته باش و زندگی کن!زمان برای همیشه از آن تو نیست ولنتاین مبارک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدمت تمام دوستان بازدید کننده سلام.ما تصمیم گرفته ایم کهاز سال 92 فعالیت ها را بیشتر کنیم و هر روز مطالب جالب را در سایت گذاشته تا شما دوستان از این مطالب لذت ببرید.تنها کمک های شما نظرات و پیشنهاداتتان است که ما را در پیشرفت هرچه بهتر این وبلاگ یاری میرساند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 346
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 507
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 744
  • بازدید ماه : 744
  • بازدید سال : 23,575
  • بازدید کلی : 264,197
  • کدهای اختصاصی