loading...
برترین سرویس تفریحی

علی اشرفی بازدید : 48 جمعه 1392/03/17 نظرات (0)

هر کـــ ــهــ مـــ ـــــــرا دیــــــ ـــــد تـــــــ ــــــــو را نفریــــــ ــــــــن کـــــ ــــــــرد

و مـــــ ـــــــن هـــــــــ ــواس خــــــــ ــــدا را پـــــــــ ـــرت کــــ ــــردم

کـــــ ـــــهـــ مبـــــــ ــــــادا بشنــــــ ـــــود...


علی اشرفی بازدید : 94 جمعه 1392/03/17 نظرات (0)

طراحی وب سایت امروزه یکی از مشاغل پردرآمد در دنیا محسوب می شود و عموم کاربران عادی برای طراحی وب سایت های شخصی نیز به طراحان با قیمت های بالا مراجعه می کنند. آموزش زبان های برنامه نویسی تحت وب نیز به دوره های طولانی و سخت نیازمند است؛ نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم شما را از آموزش و طراحان وب بی نیاز خواهد کرد؛ نام این نرم افزار Incomedia WebSite X5 Evolution می باشد که یکی از برترین نرم افزار های طراحی وب است که به صورت بصری با کاربر ارتباط برقرار می کند. لازم به ذکر است این نرم افزار برای طراحی های فوق حرفه ای نیز کاربرد دارد ولی در اصل برای کاربران عادی که آشنایی زیادی با زبان های برنامه نویسی ندارند تولید و انتشار پیدا کرده است و هر کاربری را قادر میسازد تا در 5 مرحله ی بسیار ساده وب سایت مورد نیاز خود را طراحی و در هاست اینترنتی انتشار دهد. همانطور که ذکر شد این نرم افزار بر پایه ی رابط گرافیکی طراحی شده به نحوی که شما وقتی می خواهید هر شیء همچون عکس، متن، ویدیو و ... را به صفحه ی وب خود اضافه کنید، فقط کافیست آن را کشیده و در صفحه ی نرم افزار رها کنید، کد های مورد نیاز برای آن شیء توسط نرم افزار ساخته شده و صفحه ی وب شما به همان صورت تنظیم می گردد.

این نرم افزار همجنین از بانک اطلاعاتی قالب های فوق العاده ای برخوردار است و شما با استفاده از ویزارد ساده ای که در این نرم افزار قرار داده شده، قادر خواهید بود تا قالبی متناسب با وب سایت خود پیدا کنید؛ لازم به ذکر است قالب های این نرم افزار به صورت موضوع بندی شده هستند و همچنین شما می توانید به راحتی با استفاده از تغییر عکس های قالب، آن را برای خود شخصی سازی کنید. نرم افزار WebSite X5 همچنین برای کاربران خود امکان ساخت فروشگاههای اینترنتی را نیز فراهم ساخته که شما می توانید در چند مرحله ی ساده یک فروشگاه کامل را طراحی و محصولات خود را اضافه کنید؛ در این نرم افزار امکان قرار دادن پرداخت آنلاین برای فروشگاه نیز فراهم شده که بسیار می تواند کارآمد باشد. این نرم افزار بر حسب Web 2.0 طراحی و برنامه ریزی شده و شما همچنین قادرید برای وب سایت خود لینک خوراک (RSS) نیز اضافه کنید که این گزینه برای وب سایت های شخصی و خبری کاربرد فراوانی دارد. از دیگر امکاناتی که در این نرم افزار مهیا شده می توان به امکان ایجاد وب سایت های چند زبانه، امکان ایجاد بخش کاربران برای ورود اشخاص به خصوصی به آدرس های شخصی و بسیاری دیگری اشاره کرد که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از طراحی وب سایت های خود لذت ببرید.

نرم افزار طراحی وب سایت در 5 مرحله - Incomedia WebSite X5 Evolution 10.0.6.31

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

علی اشرفی بازدید : 85 جمعه 1392/03/17 نظرات (0)

نرم افزاری برای برای ساخت اسلاید های 2بعدی و 3بعدی همراه با موسیقی بر روی دی وی دی است. این نرم افزار ساخت نمایش اسلاید DVD محصول شرکت Wondershare است. DVD Slideshow Builder Deluxe با دارا بودن طیف گسترده ای از قالب و منو های زیبا به شما کمک میکند تا عکس های عروسی، خانوادگی و ... خود را با چند کلیک همراه با موسیقی و بصورت سه بعدی و دو بعدی به حالت نمایشی بصورت اسلاید تبدیل کنید. علاوه بر این رابط کاربری آسان این ابزار DVD میتواند بسیار مورد پسند قرار گیرد همچنین رها کردن یک با چندین عکس و اضافه کردن موسیقی و متون مختلف به عکس همراه با ایجاد افکت های مختلف و زرق و برق دار کردن عکس ها برای جلب توجه از ویژگی های دیگر این نرم افزار است که میتواند نظر هر کاربری را بخود جلب کند. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه از این نرم افزار را بصورت مستقیم از دانلود رایگان دریافت کنید.

نرم افزار ساخت نمایش اسلاید در دی وی دی - Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe 6.1.13.0

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب بروید

علی اشرفی بازدید : 46 جمعه 1392/03/17 نظرات (0)

عکس ایرانی

 


تو اکنون شهر علم و اجتهادی ، تو رب النوع شمشیر و جهادی ،

 

 تو خورشیدی شدی در

 گوشه غار ، بر نور تو شد خورشید و مه تار ، بتاب و روشنی

 

 بخش جهان باش ، مهین

 پیغمبر آخر زمان باش . عید پیامبری

 

رسول خدا مبارک .

علی اشرفی بازدید : 54 جمعه 1392/03/17 نظرات (0)

ﻗﺒﻠﻨﺎ ﭘﺴﺮﻩ ﻣﯿﺮﻓﺖ 15 ﺳﺎﻝ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺑﻌﺪ
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻪ ﭘﺎﺵ ﻣﯿﻤﻮﻧﺪ .
.
ﺍﻻﻥ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﺮﯼ ﺳﺮﻩ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﺑﺨﺮﯼ!!!

علی اشرفی بازدید : 90 جمعه 1392/03/17 نظرات (0)

امروزه نرم افزار های زیادی در زمینه مدیریت و ویرایش تصاویر در اینترنت قابل دسترس است اما در این بین قصد معرفی نرم افزاری کامل را که شامل ابزارهایی بسیار مفید در زمینه کار با تصاویر می باشد را داریم. Focus Photoeditor نام نرم افزار قدرتمند و توانایی در زمینه ویرایش تصاویر و رتوش كردن‌ عکس های شما می باشد. این نرم افزار گرافیکی ابزارهای جالب و کاربری شامل ایجاد آلبوم های تحت وب، کاوشگر تصاویر و ... را برای استفاده راحت کاربران خود فراهم نموده است.

گذشته از این ویرایشگر قدرتمند تصویر Focus Photoeditor قابلیت تصحیح هوشمندانه تصاویر دیجیتالی را هم دارا میباشد، ویژگی مهمی که امروزه بسیار برای همه ما مفید است. این نرم افزار پر کاربرد و حرفه ای از نظر وجود ابزار و افکت های جالب بسیار غنی تر از نرم افزار های هم خانواده خود میباشد. برای مثال میتوان به ابزار حرفه ای همچون: جادوگر تعمیر حرفه ای و موثر، تصحیحات اتوماتیک و هوشمند، تعویض رنگ هوشمند، انتخاب های فراوان در ایجاد آلبوم های آنلاین و بسیار ابزارهای دیگر را نام برد که به طور حتم Focus Photoeditor را بسیار محبوب ساخته است.

یکی دیگر از ویژگی های جالب و پر کاربرد نرم افزار قابلیت پردازش و کار بروی دسته ای از فایل های گرافیکی می باشد که در کنار پشتیبانی کامل از پلاگین های فتوشاپ به ابزاری قابل توجه تبدیل شده است. ترسیم اشکال و تصاویر حرفه ای، تولید تصاویر مناسب جهت استفاده در وب سایت یا وبلاگ، قابلیت گرفتن پرینت از تصاویر برای ساخت کاور CD و نوارکاست، ساخت لوگوهای زیبا، پشتیبانی از لایه ها، وجود بیش از 30 نوع افکت، ایجاد نماهای گرافیکی حر فه ای نیز گوشه ای از امکانات نرم افزار Focus Photoeditor در زمینه مدیریت و ویرایش تصاویر می باشد. هم اکنون بطور رایگان می توانید این نرم افزار ویرایشگر تصویر را از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید.

نرم افزار ویرایشگر تصویر قدرتمند - Focus Photoeditor 6.5.4.0

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب بروید

علی اشرفی بازدید : 52 جمعه 1392/03/17 نظرات (0)

ﮔﻔﺖ : ﮐــﻪ ﭼــﯽ ﻫــﯽ ﺟﺎﻧــﺒﺎﺯ ! ﺟﺎﻧﺒﺎﺯ ﺷــﻬﯿﺪ!
ﻣﯿﺨــﻮﺍﺳﺘﻦ ﻧــﺮﻥ ﮐﺴﯽ ﻣﺠــﺒﻮﺭﺷﻮﻥ ﻧــﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ!
ﮔﻔﺘﻢ : ﭼﺮﺍ ﺍﺗﻔــﺎﻗﺎ ! ﻣﺠــﺒﻮﺭﺷﻮﻥ ﻣــﯿﮑﺮﺩ!
ﮔﻔﺖ : ﮐــﯽ !
ﮔﻔﺘـــﻢ : ﻫــﻤﻮﻥ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻧــﺪﺍﺭﯾﺶ!
ﮔﻔﺖ : ﻣﻦ ﻧــﺪﺍﺭﻡ ﭼﯽ ﺭﻭ ﻧــﺪﺍﺭﯾﻢ!
ﮔﻔﺘــــﻢ : ﻏــــﯿــــﺮﺕ ....

علی اشرفی بازدید : 94 جمعه 1392/03/17 نظرات (0)

برنامه PC Auto Shutdown نرم افزار مفید و پرکاربردی برای خاموش کردن کامپیوتر، راه اندازی مجدد، خاموش آماده به کار، تعلیق و یا لاگ آف کردن در برنامه زمانی مشخصمی باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا بخواهید بدلیل مسائل زمانی سیستم را در ساعت مشخصی در زمان غیبت شما خاموش شود اما اینکار بدون نرم افزار ممکن نیست، در واقع نرم افزار PC Auto Shutdown با دارا بودن یک لیست از زمان های تعیین شده از طرف شما کنترل سیستم را بصورت کامل بدست میگیرد و سیستم را بصورت خودکار در وضعیت تعیین شده شما (خاموش، ریست، لاگ آف و ...) قرار میدهد. خاموش کردن کامپیوتر بر اساس نیازهای روزانه و هفتگی یا فقط یک بار و همچنین پاک کردن کش، کوکی های اینترنت، سطل آشغال، لیست اسناد اخیر بر اساس زمان های تعیین شده قبل از خاموش شدن اتوماتیک به منظور عملکرد بهتر سیستم و حفاظت از حریم خصوصی شما از جمله وظایف این نرم افزار است.

نرم افزار خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر - PC Auto Shutdown 5.56

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید....

تعداد صفحات : 35

درباره ما
Profile Pic
خدمت تمام دوستان بازدید کننده سلام.ما تصمیم گرفته ایم کهاز سال 92 فعالیت ها را بیشتر کنیم و هر روز مطالب جالب را در سایت گذاشته تا شما دوستان از این مطالب لذت ببرید.تنها کمک های شما نظرات و پیشنهاداتتان است که ما را در پیشرفت هرچه بهتر این وبلاگ یاری میرساند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 346
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 535
  • بازدید ماه : 450
  • بازدید سال : 12,359
  • بازدید کلی : 252,981
  • کدهای اختصاصی